"უფალო, იესო ქრისტე, ძეო ღვთისაო, შემიწყალე მე ცოდვილი."


” – რამდენი ვარსკვლავია… ხომ იცი, რომ ამ ვარსკვლავებში თითო-თითო ჩვენი ვარსკვლავია?

– არ ვიცოდი…

– ასე ყოფილა… ჩვენ რომ მოვკვდებით თურმე, ისიც მოწყდება ცას… ვარსკლავის ყოველ ჩამოვარდნაზე ვიღაც კვდება თურმე…

– ნეტავ ჩემი ვარსკვლავი რომელია? … მე რომ მომკვდარიყავი, ნეტავ რომელი ვარსკვლავი მოწყდებოდა… რომ ვიცოდე რომელია ის ურჯულო, ჩემი ვარსკვლავი, ღმერთმანი, ცას კიბეს მივადგამდი, ავიდოდი და ვარსკვლავს ლურსმნით მივაჭედებდი…

– ასე ძალიან გიყვარს ცხოვრება?

– სული ტკბილია… განა შეიძლება არ გიყვარდეს?”

Comments on: "ცას კიბეს მივადგამდი…" (7)

  1. ძალიან თბილია, გულში..სულში ჩამწვდომი..ყოჩაღ! ♥

  2. ხათუნა said:

    ყოჩაღ, გაოგნებული ვარ.

  3. მაკა said:

    ძალიან მაგარია ♥

  4. ზუკა said:

    მომეწონა, მხოლოდ ხატვა მეგონა სიამოვნება.

  5. გაიხარე, მინდა დიდხანს, დიდხანს იკაშკაშოს შენმა ვარსკვლავმა!

  6. სულში ჩამწვდომი, საოცარია…

  7. ასეთი სიტყვები დიდი ხანია არავისგან მომისმენია

Leave a Reply

Tag Cloud

